sobota, 1 października 2016

LBA :D


~Liebster Blog Award~

No i stanęło się! Zostałam nominowana przez  Karolina Bluszcz ~


Zawsze uwielbiałam czytać odpowiedzi różnych blogerów na ich blogach, ale nigdy nie myślałam, że i mi przyjdzie brać w czymś takim udział xD Może trochę wyolbrzymiam całą sprawę, bo w sumie to tylko zwykłe kilka pytań, ale tak naprawdę bloga założyłam raczej w celu uwolnienia swojej wyobraźni i jej wytworów, także cuś takiego to dla mnie takie... ,,WOW" C:



1. Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
 Kurczę, to takie trudne pytanie. Jeżeli chodzi o wykonawców zachodnich to chyba Imagine Dragons. Ze wschodnich - Spyair. Nie lubię wymieniać tylko jednego tytułu książki/filmu/wykonawcy, bo... to jest tak trudne xd Oprócz tego mam wrażenie, że reszta się na mnie obrazi xd

2. Jakie książki najbardziej lubisz czytać?
  Jeżeli o książki chodzi, to zdecydowanie fantasy :D 3/4 mojej półki zajmuje postapo i inni kumple z gatunku xd

3. Wolisz oglądać filmy w domu czy w kinie?
 W domku C: W domku wszystko jest lepsze! Domek <3

4. Co sprawia ci największą radość?
 Może i zabrzmi to głupio, ale nauka języków obcych. Najlepsze jest uczucie, kiedy podczas np. słuchania piosenki lub oglądania filmu rozumiesz jedno, połowę lub (tak jest najlepiej) całość wypowiedzianego tekstu. Satysfakcja z poczynionych postępów jest najlepsza C: 

5. Lubisz takie miejsca jak teatry i opery, czy raczej ich unikasz?   
  Zdecydowanie nie unikam, wyjścia na spektakle są naprawdę wspaniałym przeżyciem. Jednak rzadko zdarza się sytuacja, kiedy sama wybieram się na przedstawienie, z reguły jest to forma wycieczki klasowej ._.

6. Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
 Według mnie nie może istnieć dzień bez grania na gitarze. Dzień bez gitary - dniem straconym! 

7. Jaka jest twoja znienawidzona pora roku?
 Niespecjalnie nienawidzę żadnej z pór roku, ale gdybym miała wybierać, pewnie byłaby to zima ._. Jest zimno, mokro, ciemno kiedy się wychodzi i wraca do domu i ogólnie jakoś nieprzyjemnie. No i czapka niszczy fryzurę xd Krótkie włosy takie złe .-. 

8. Wolisz rozmawiać z ludźmi w internecie czy w rzeczywistości?
  Ja to ogólnie zostałabym w domku i nie gadała z nikim xd Serio. To taki mały wszechświat wewnątrz mojej głowy. Rzeczywistość jest jednak taka, że mam kilku przyjaciół, dość sporo znajomych i lubię z nimi rozmawiać. Według mnie o wiele lepszy jest kontakt ,,face to face", kontakt przez internet jest raczej wynikiem niemożliwości bycia ze sobą 24h/7. Także odpowiedź brzmi : w rzeczywistości!

9. W jakim miejscu czujesz się najbardziej komfortowo?
 ...Nie mówiłam już? xd W domku!

10. Czy jest coś, czego za nic w świecie nie zgodziłabyś się zrobić?
 Pewnie zabić człowieka, bo tak się komuś przywidziało. Ale to takie wzniosłe, szlachetne i wgl, bla bla blaa... Nie mam pojęcia, Wisława Szymborska napisała kiedyś: ,,Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono"  i w pełni podpisuję się pod tym.

Także tyle, konieeec! ~~~~

I żyli długo i szczęśliwie~~ 
Dziękuję za nominację <3  
Nominuję : 
mells is wrong  
Nashi Dragneel 

1. Co mówisz, kiedy odbierasz telefon? 

2. Jakie jest twoje ulubione anime?
3. Jaki jest twój przepis na szczęście?
4. Gdybyś mogła przenieść się do świata dowolnego anime/filmu/książki, jaki byś wybrała? 
5. Lubisz arbuza?
6. Co byś w sobie zmieniła (gdybyś mogła)?
7. Masz może ulubionego seiyuu? Jeżeli tak, to kto to? 
8. Czy kierujesz się w życiu jakimś mottem/cytatem? (jakim?)
9. Lubisz kolekcjonować rzeczy? (mangi, karty do gry itp.)
10. Jaką rzecz masz zawsze przy sobie w torebce/plecaku (oprócz telefonu i portfela)?
11. Co lubisz robić najbardziej?

Arigatou gozaimashita za uwagę (/@-@)/  <3  \(*-*\) 


(Kimi no na wa ~ Polecam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz